KEKASIH CIK CIRA

SEBELUM DAN SELEPAS



SEBELUM

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

SELEPAS







tadi happy...
sekarang da sedey balik...
tadi kena marah.....
dia marah saya....
sebab saya tak risaukan dia..
sebabnya kat tempat dia banjir...
tapi saya tak amik tahu tentang keadaan dia..
bukannyer saya tak amik tahu..
bukan saya sengaja buat macam tu..
semalam dia cakap dia tak suka saya kecoh-kecoh..
jadi hari ni saya tak kecoh la...
saya tunggu je dia hantar mz dulu...
memang dia yang mmulakan mz dengan cakap salam..
tapi akhirnya dia mengucapkan salam untuk pergi dulu.....

5 comments:

  1. nape boleh jadi mcm tu cik cira? sabar je la k. bagi keadaan tenang dulu..

    ReplyDelete
  2. sbar separuh dari iman..

    tag anda.hehee
    http://www.wooferstorm.com/2011/01/giveaway-special-giveaway-from-moscow.html

    ReplyDelete
  3. incik woofer storm...anda suka ea mengetad saya..huhu

    ReplyDelete