KEKASIH CIK CIRA

Kerja Hari Ni


harini 1 mei dan merupakan hari pekerja..sume owang yang bekerja (kecuali badan2 tertentu la an) hari ni sume cuti..kecuali kedai mak aku..nama pun restoran kan..dari semalam sampai hari ni tak putus-putus orang datang..memang sangat2 ramai la..tak cukup tangan ni..keje aku macam biasa la..kekadang amik order,anta order, lap meja sume tu, sapu sampah and buat air.sume aku wat.kecuali bab memasak..memang aku tak sentuh la an.sebab aku mane reti memasak..masak nasi pun aku terkapai-kapai. kekadang kat kedai ni, kena buli je ngn pekerja mak(lelaki ok) aku sebab aku tak reti masak. -,-" so conclusion nyer, nanti bakal suami aku WAJIB PANDAI MASAK.. so nanti boley la bermanja2 kita masak sama2 yerk..hehe ;p

anyway, hari ni, aku tetap rasa bosan.bila pelanggan tak da kejap, walaupun 10 minit, aku akan busy kan diri aku dengan kerja..basuh pinggan la, sapu sampah or borak2 ngn pekerja mak aku.sebab nyer??? hmm sebab aku tak nak pikir macam2.. sejak dua menjak ni, hati aku bercelaru sikit. makan pun tak de mud..tu aku sengaja membusykan diri..hhmmm..


p/s : nanti nak mik lesen motor.excited + malas -,-"

No comments:

Post a Comment